top of page

Pavel na Maltě


Většina z nás zná tu maltu u míchačky. Také jsem si jí užil dost všude, kde jsme stavěli. Já smím znát ještě tu Maltu, ke které jsem trochu přirostl při letních návštěvách. Dobře se mi tam přemýšlí, tak jsem se dal do psaní v blogu Respektu - tady, tady a tady, navíc ještě tady. Ale také se to hodilo v Týdnu modliteb za jednotu křesťanů, který připravilo maltské ekumenické společenství. Jednotlivé církve, jakkoli honosně nazvané, jsou v malých společenstvích, která se podobají našim sborům. Snad proto je mi milá a také blízká aktivita maltské biskupské konference římské církve, která tento úkol vzala a moderovala.

Tady je text kázání z posledního dne modliteb ve sboru CČSH, v pátek 24.1.2020

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page