top of page

Vánoční a novoroční texty


Co jsem to řekl? Vánoce a jejich dobu dožívám déle, než žije stromeček a sváteční výzdoba. Ta mizí rychle a stromečky se válí u odpadkových nádob někdy hned po Novém roce. Já promýšlím a někdy upravuji dlouho. O Vánocích na Boží hod jsem kázal o zázracích, protože jdeme Ze zázraku do zázraku. A těsně před koncem civilního roku jsem (na svátek svaté rodiny) kázal o Obyčejné rodině... K tomu dodávám ještě úvod ke čtenému textu z epištoly na Půlnoční bohoslužbě 2018. Stáhněte si po PDF kliknutím na podtržený odkaz. Novoroční přání, to teprve natočím. Pomalu se mi vrací hlas, který jsem ztratil po Vánocích...

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page