top of page

Proč bolest?


Bolavé nedělní kázání o meči a Marii, matce Páně, je tady ke stažení. Říkám v něm:

"Když jsem letos v Českém Krumlově viděl sochu sedmibolestné Panny Marie, položil mi Duch Boží na srdce, že musím kázat na dnešní text. Když jsme před týdnem měli ve Vranicích s dětmi z Hobita nedělní ranní chvíli nad Biblí, uvažovali jsme nad slovy o meči. A jak jsem se připravoval a ten meč potěžkal, Pán mi opět připomenul zážitek z Krumlova. A nakonec, když jsem se sestrou Ivetou Boštíkovou připravoval na odchod, Pán Bůh mi svěřil slova ze Žalmu 73, které jsem shrnul do věty: „Náš život je Boží věc!“ Věděl jsem, že ji nemohu utěšit, že držím v ruce meč Slova. Plakali jsme spolu…"

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page