top of page

Nebojte se!


Klimatiolog Cílek, slovutný psychiatr Höschl a další - parta zajímavých lidí a všichni do jednoho šíří panický strach. Nějaký pan Zeman - to ale ani nevím kdo je - šíří strach a paniku. Ministři se silácky naparují. Ten ministr vnitra, co nedávno zradil svého premiéra a pak zase zradil svoje spoluzrádce, co šli piklit na zámek v Lánech, právě ten se tváří, jako by zachránil svět, když od nás odežene uprchlíky. Všichni do jednoho slouží strachu. Mně to nebaví. Nepotřebuju být zvolen, nepotřebuju prodávat knížky a dělat kariéru, takže je mi jedno, co si o mně lidé myslí. Já čtu Bibli. Pojďte ji číst se mnou, stáhněte si tady: Kázání proti strachu na Exodus 4

Za fotku ze Svitavské Fabriky děkuju Zbyňkovi Bartošovi, který zachytil světlo a úsměv. Jsem neostrý, což je dobře. Díky.

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page