top of page

Náboženství radosti


Máme náboženství radosti. Pokud bereme vážně slova evangelia, v nichž Ježíš opakuje, že má zájem na tom, abychom měli plnost radosti, skutečnou radost, pak můžeme pochopit i Deuteronomium, manuál Izraele a jeho vůdce Jozua k obsazení země zaslíbené. Deuteronomium je knihou radosti, jak tvrdím v kázání. Ke stažení: Deuteronomium 26 a Lukáš 15, Kázání o radosti.

Fotka po bohoslužbách z Pardubické Archy. Pardubická neděle pro mne byla doslova radostí. Jel jsem se podívat do společenství, které jsem měl jako domácí, jako své. Před třiceti lety jsme odtamtud odešli na jiná místa do služby. Tím více si považuji ochotu mého kolegy, že mi půjčil kazatelnu. Kázal jsem o radosti, což je předělané kázání z neděle díkůvzdání. Textem občas žiju déle, tak tady je remake.

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page