top of page

U Mydláře


Sedávám už měsíc U Mydláře. Nemám žádnou bližší sympatii vůči chrudimskému medikovi, který se stal nástrojem zvůle a dekapitoval dvacet sedm českých pánů. Moji přízeň má tato vinárna ze dvou důvodů: Za prvé - chodím si tam pro víno k Večeři Páně a pak to bylo první místo, kde jsem se svou manželkou ochutnával víno v Litomyšli před více než rokem. Druhý důvod - nekouří se tam.

Včera si usmyslela vláda, že prosadí nekuřácké restaurace a další stravovací zařízení. Ještě uvidíme, jak to dopadne, ale já jsem U Mydláře pravidelně ve středu od 19:30 do 21:00 a jsem k dispozici každému, kdo se chce bavit o tom, čemu věřím a co je církev, a proč to a nebo ono. Může přijít kdokoliv s nějakou svou nouzí, zachovávám zpovědní tajemství. Peníze nerozdávám, zvu na víno či nealkoholický džus. Je to pro mne krok k otevřenosti a průhlednosti v tom, co jsme a co děláme. Když nikdo nepřijde, mám s sebou práci a čtu si z tabletu studijní materiály. Takže žádné flákání. (Fotografie je z webu www.umydlare.cz)

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page