top of page

Nebeská matematika

Tady vypadám, jako bych chtěl kýchnout. Ano, vzduch plný pylu a já pod prášky neodolal tomu, abych se vyložil pod stromy a ochutnal nebesa. Mám ale něco na srdci, nechte mne chvilku mluvit:

Baví mne nové pohledy na staré věci. Starý text dopisu apoštola Pavla do Říma tu zkouším sám pro sebe i pro jiné pochopit jako soudní spis v hrdelním procesu. A také, jako učebnici matematiky. Matematiky, která zachraňuje život. Pojďte ji se mnou studovat a hledat. Vezměte si text, do kterého lze vpisovat či ve kterém lze zvýrazňovačem podtrhávat slova. Doporučuji vytisknout si biblický text třetí a čtvrté kapitoly dopisu apoštola Pavla Římanům. A k němu si, prosím, stáhněte poznámky, které jsem pro vás připravil.

První část, psanou na třetí kapitolu od 21. verše, najdete v souboru s názvem Víra Ježíšova a ke stažení je zde. Druhá část, nazvaná Víra Abrahamova, je na čtvrtou kapitolu a je ke stažení tady.

Daniel Kvasnička
 
Nový kostel Církve bratrské
 
Moravská 1222, 571 01 Litomyšl
 
Telefon: +420 733 619 141
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Google+ Basic Black
bottom of page